torsdag den 3. oktober 2013

October challenge

Jeg har set hos Gitte, at hun er hoppet med på Instagram October Challenge - men på bloggen.



Jeg tror at jeg hopper med på legen, sådan helt forsinket og tre dage inde i oktober. Så de første 3 billeder kommer her i samme indlæg.
Billederne er fra min Instagram, hvor jeg tror jeg vil lave denne Challenge, og så poster jeg dem nok i portioner her på bloggen.

OC #1 I see this every day


Min vielsesring, som jeg ser på hver dag (hvis jeg altså husker at få den på om morgenen). Den minder mig om en rigtig dejlig dag, kærligheden mellem min mand og jeg, at vi har resten af livet foran os. SAMMEN!

OC #2 Happiness is


LYKKEN er virkelig bare at have tid sammen, hele familien. En familie tur i zoo, afslappet hygge med lego i hele stuen, eller bare at have tid til at putte i sofaen alle sammen - dét nyder vi alle. Og manden mangler på dette billede, men det er desværre fordi alle billeder af os alle 4 efterhånden er ved at være flere måneder gamle...

OC #3 Wierd shape


Min statistikbog foldet godt og grundigt sammen - jeg fatter det bare IKKE!!! (endnu!! for jeg håber jeg ender med at fatte bare en smule)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar